2 Ocak 2015 Cuma

Başlayalım...

Öncelikle herkese merhabaaaa!!!

Bu benim artık bilmem kaçıncı blogum. Her seferinde istediğim sonuca ulaşamayınca yeniden açıyorum ama olmuyor, olmuyor be kardeşim!

Öncelikle eğer bu blogda yazı okuyacaksanız, baştan bildireyim; öyle yan taraflarda çıkan güzel resimler falan olmaz, olmayacak. Bu site işlerinde çok yeteneksizim. Kısaca burada kayda değer tek şey yazılanlardır.

Zaten sitenin adında da yazıyor, benim işim gücüm kitap. Hem yazıyorum hem de okuyorum. İnsan iletişimine çok önem veren biriydim bir zamanlar ama artık insanlarla konuşmak bile yoruyor beni. Karşınızdaki sizin suratınıza İspanyolca konuşuyormuş gibi bakınca, bir zaman sonra fikirlerini açıkça anlatmaktan yoruluyor insan. Duvara konuşuyormuşsun gibi sanki. Bu durumda artık bana tek çare kalmıştı; yazmak. 

Karakterimden de biraz bahsedeyim size madem. Agresif, hırslı, coşkulu, mükkemmelliyetçi ve belki biraz da duygusuz bir insana ait bu blog. Sürekli olarak bir şeyler düşünen, yerinde duramayan, eline bir kalem verdiniz mi ya hemen yazan, yazması mümkün değilse bile o kalemi saatlerce elinde çeviren, oynayan biriyimdir. Günün yarısı kendi kafamda, hayal dünyama dalmış bir şekilde geçer. Vaziyet böyle olunca, ne diyeyim, yazayım bari diye düşündüm. Sanki parmaklarım klavyenin üzerinde her tıkırdadıkça içini daha boşaltıyor, yorgunluğumu atıyor gibi hissediyorum.

Bu blogda farklı farklı kitaplardan konuşacağım. Ama ağırlık fantastik kitaplarda. Arada bir edebi, felsefi, tarihi ve gerilim-polisiye romanlarına da giriş yaparız tabii.

Şimdi... Eğer bu kitap yorumcusunun beynine girmeye hazırsanız, başlayalım.

NOT:KİTAP YORUMLARI SPOİLER İÇEREBİLİR, ÖNCEDEN BELİRTİRİM. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder